بالش بارداری

۱-اکثر بارداران استفاده از بالش بارداری را از حدود هفته ۱۵ بارداری و یا از زمانی که دچار مشکلات خواب می شوند شروع می کنند. در حالی که اکثر متخصین توصیه می کنند از زمانی که متوجه بارداری خود شدید استفاده از این بالش را شروع کنید. استفاده به موقع از بالش بارداری باعث می شود بدنتان با شرایط جدید زودتر انطباق پیدا کند و در ماه های پایانی بارداری خواب راحتری داشته باشین.

۲- سعی کنید بهترین شیوه استفاده از بالش خود را با آزمون و خطا پیدا کنید. هرگز به یک شیوه خاص بسنده نکنید. بهترین روش استفاده برای افراد مختلف، متفاوت است. مناسب ترین روش استفاده از بالش بارداری برای هر فرد، روشی است که در آن کمترین میزان فشار یا درد به اندام ها وارد شود.

۳- به طور کلی ۴ ناحیه گردن، شکم، کمر و مفاصل ران اندام هایی است که یک بالش بارداری مناسب از آن ها حفاظت می کند. در نتیجه به منظور برخورداری کامل از مزایای چنین بالشی بهتر است از بالش های بلند و یک سره استفاده کنید. بالش هایی که از ناحیه گردن تا مفاصل ران و زانو را پوشش دهند. همچنین توصیه می گردد برای حفاظت بیشتر از مفاصل ران و زانو بالش را در بین دو پای خود قرار دهید. البته اگر تنها در یک ناحیه خاص و یا یک عضو احساس فشار می کنید، می توانید از بالش های موضعی نیز استفاده کنید.

۴- کیفیت بالش بارداری، قابلیت ارتجاعی مواد داخل آن و همچنین قابل شستشو بودن رویه آن از سایر مواردی است که در هنگام خرید یک بالش بارداری مناسب باید مد نظر قرار دهید.
بالش بارداری وگال از جمله بالش های با کیفیت موجود در بازار می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *